Wisselgang

- Weblog van de leukste tienergroep van de heeeeeele wereld! -

Monday, May 08, 2006

Het zit erop!

Zo dames en heren, het zit erop de tienerdienst!
Ging naar mijn idee prima..mooie aanbidding, goeie preek en veel ijsjes en koek verkocht ;)

Ik vind dat iedereen wel een schouderklopje heeft verdient voor zijn of haar in breng in onze tienerdienst!

En dan tenslotte een ideetje: misschien kunnen wij als tieners een keertje een praise night organiseren. Dat je gewoon vrienden kan uitnodigen en dan met elkaar lekker praisen ;)

en ohja gaan er nog meer mensen mee 21 juli naar reuben morgan?

nou groeten en een fijne week op school :)

Bart

9 Comments:

At 1:41 AM, Blogger Reyer said...

coole post, bart!

ik vond het ook perfect gaan.. na eigenlijk maar een paar keer oefenen zo'n (zang)dienst neerzetten is echt een zegen.. :-)

God was er ook bij!

wat betreft de praise avond; ben ik uiteraard voor, praktisch kan het ook geregeld worden denk ik.
nog maar ff overleggen dan.

ik vind het wel een beetje teleurstellend dat er maar 4 commentjes zijn op de reuben morgan uitnodiging!

als je dit leest en je nog niet hebt gecomment, AUB doen!
ook al ga je niet mee, dan weten we dat.

mazzel

 
At 6:17 PM, Blogger Emanuel said...

Jongens (en meiden natuurlijk), ik ben ONTZETTEND TROTS OP JULLIE!!!

 
At 5:56 AM, Blogger Rozetta said...

het was super tof :) En super cool idee Bart! Gaan we iets van maken ;). enne bart tot over 15 min, lekker wiskunden :S.

 
At 8:01 AM, Blogger Reyer said...

ow, ik ben er vrijdag ook niet.. ben op jeugdweekend.

 
At 8:31 AM, Blogger Sylvester said...

Hey Reyer, Martijn belt je nog over hoe we naar Rijssen gaan.

De Tienerdienst was echt gaaf.

 
At 4:36 AM, Anonymous Anonymous said...

Hey guys,
ik deel de mening van Esther: , namelijk dat ik megaaa trots op jullie ben!!! Enne die praise night, wanneer is ie?? ;-)

Laturrr
Lydia

 
At 5:48 AM, Blogger Reyer said...

geduld.:)

 
At 11:47 AM, Blogger Abigail said...

ik hebnog niet besteld voor reuben en het gaat wel iets geld kosten

ik kan pas vanaf juni bestellen

 
At 4:48 AM, Blogger Reyer said...

oh? toch... hmm

 

Post a Comment

<< Home