Wisselgang

- Weblog van de leukste tienergroep van de heeeeeele wereld! -

Friday, March 24, 2006

ZYL

Hé jongens. Sorry dat ik nu niet bij jullie zit, maar het is vast ook heel gezellig zonder mij ;)! Ik heb net gezipt your lipt. En oooh wat hebben wij gesmacht naar eten. En na 24 uur niks gegeten te hebben proef je pas echt de lekkere smaak van eten en ben je toch wel heeeeeeel dankbaar en blij dat jij wel elke dag te eten hebt. Ik had 120 euro sponsorgeld (H), daarmee zijn 5 kinderen geholpen dus ik het iig niet voor niks gedaan. Wat kun je trouwens chagerijnig van Hilery Duff en Linsey Lohen worden. Ik deed mee aan de chickflick (meidenfilms) marathon.. aaargghh na 5 filmpjes ben je het echt wel zat hoor bijna allemaal het zelfde verhaal maar goed beter dan films als soul enzo te moeten bekijken:)!. Verder was het eigenlijk wel erg gezellig en heb ik zo'n 36 uur!!!! niet geslapen. Begrijpelijk dus dat ik aan het eind van de dag niet meer recht op mn benen liep van de draaierigheid. Iedereen was brak, had rammelende magen, maar al met al was het toch een geslaagde , gezellige en leuke actie. ik heb wel weer genoeg verteld. ik hoop dat jullie leuke tieners hebben gehad? Fijn weekend!! en voor allemaal een dikke familieknuffel, Rozetta

3 Comments:

At 4:07 AM, Blogger Reyer said...

dus de tieners zijn goed vertegenwoordigd daarzo ;)

woehoe! hulde aan rozetta en de andere tieners die meededen! (ga ze niet noemen want ik ben bang dat ik namen vergeet)

 
At 4:10 AM, Blogger Abigail said...

het was zo leuk er waren maar 2 tieners hoor reyer

 
At 8:33 AM, Blogger Reyer said...

ok..

 

Post a Comment

<< Home