Wisselgang

- Weblog van de leukste tienergroep van de heeeeeele wereld! -

Sunday, April 09, 2006

"Lezen"

Afgelopen tiener avond ging het over -hoe- je leest.

Iedereen kreeg een blad van Emanuel, waaronder ook wat minder
goeie (wat ook wel de bedoeling was) en dan moest je het indelen
voor "Goed", "Tussenin" en Slecht".

nouja, je begrijpt denk ik wel wat ongeveer de uitkomst was,

bladen zoals de Donald Duck kwamen bij goed, en bladen als
Panorama, of Break out bij fout.

De opdracht, was een christelijk magazine te ontwerpen die dan tot
"goed" zou kunnen behoren.

Nou hadden ik en Bart onze inspiratie goed uitgespurt op een blaadje..
waar wel grappige dingen uit kwamen.. :P
De "Tina" omgebouwd tot de "Tiener"

Nou, wat doe je, als je op een zondagmiddag, na een weekend van leuke dingen
op je kamer op je kamer zit.. in mijn geval leek het me wel leuk de poster cover
"echt" te maken.


Hier het resultaat..

11 Comments:

At 1:37 AM, Anonymous Anonymous said...

Oooh, wat is dit lullig. Ik werd als kind altijd al gepest, en nu gaan jullie er gewoon mee door. Ik ga volgens mij een paar mensen in elkaar slaan....

 
At 5:15 AM, Blogger Abigail said...

geweldig

sim zeik niet zo

 
At 6:46 AM, Blogger Reyer said...

moet tegen een grapje kunnen..;-)

 
At 7:41 AM, Blogger Wisselgang said...

maar simcha een photoshoot is alleen maar goeie publiciteit voor je carriere als politicus toch?

groetjes bart

 
At 12:10 PM, Blogger Rozetta said...

geweldig! Oh en wie ga je in elkaar slaan dan Simcha? Ik zou ze maar dankbaar zijn ze zorgen voor publiciteit :P

 
At 11:43 PM, Blogger Reyer said...

kijk dit resultaat! er wordt volop over je gepraat... en dit is nog maar het begin ;-)

 
At 1:31 AM, Anonymous Anonymous said...

Er zit ook een media-technisch aspect (wat een moeilijk woord hé) aan mijn reactie. Een felle reactie lokt felle reacties uit. En dus meer aandacht. Bovendien was dit de meest logische weg. Ik had ook Reyer en Bart vriendelijk kunnen bedanken, maar dat was ook een vreemd geweest.

ps. Als je me binnenkort uit de toilet te voorschijn ziet komen, pas dan maar op. (Reyer snapt wat ik bedoel)

 
At 4:44 AM, Blogger Reyer said...

ja, dan weet ik wel hoe laat het is..

 
At 2:40 AM, Blogger Sylvester said...

in andere worden, neus dicht! :D

 
At 5:41 AM, Anonymous Anonymous said...

Nou nee... dat bedoelde ik niet echt. Misschien moet je nog maar een keer in je eentje de Godfather kijken....

 
At 8:19 AM, Blogger Wisselgang said...

ik snapte het wel hoor..

maar zo ver laat ik het nooit komen. ik en simcha komen nooit samen een afgelegen restaurantje binnen!

 

Post a Comment

<< Home