Wisselgang

- Weblog van de leukste tienergroep van de heeeeeele wereld! -

Thursday, October 19, 2006

mededelingen

Hé,
Ik wilde nog even melden dat nu echt echt alle! foto's erop staan. En speciaal voor Mar & Ab ook die van het concert :). Verder wilde ik nog even melden dat Emanuël echt altijd bij de snackbar eet en dus niet kan koken. Nouja in ieder geval kwam hij even bij mij snacken toen ik aan het werk was maandag, wat natuurlijk reuze gezellig was. En als 1nelaatste wilde ik vermelden dat ik er jammer genoeg morgenavond niet bij ben, omdat ik dan heerlijk in Brussel zit! En als laatste waarom kijken er zo weinig mensen op deze site?! Grr.

Rozetta

5 Comments:

At 2:49 PM, Blogger Wisselgang said...

vin ik ook rozetta, er kijken TE WEINIG mensen op de site. of ze kijken wel maar reageren niet.. Nou ja, ik breng daar bij deze verandering in (meestal doe ik nl hetzelfde:-)) Cool die foto's! Wat ga je in Brussel doen? Ik wil ook!!
Greetz,
Lydia

 
At 5:37 AM, Blogger Wisselgang said...

1 goedemiddag!

Ik ben er vanavond ook niet bij want ik heb een feest een vriend van mij en daarna uiteraard naar de jug ;) dus ik zie jullie allemaal over 2 weken of zondag!
En inderdaad er komen te weinig mensen op de site! misschien moeten we de site wat meer promoten. Maar goed in iedergeval veel plezier vanavond en tot zondag ofzo!

groetjes
Bart

 
At 6:53 AM, Anonymous Anonymous said...

waar zijn de hillsong foto's nou ik zie ze niet of ligt dat aan mij?

 
At 1:40 AM, Anonymous Anonymous said...

oh ik heb ze al gevonden

 
At 5:00 AM, Blogger Rozetta said...

Brussel was leuk :)

 

Post a Comment

<< Home