Wisselgang

- Weblog van de leukste tienergroep van de heeeeeele wereld! -

Wednesday, February 15, 2006

Jazzfestival

Komt dat zien! hele vette avond vol met de relaxte jazzmuziek!waaronder een optreden van niemand minder dan Reyer, Tineke, Bart en Marnix met de uitvoering van : "They Can't Take That Away From Me".

Daarnaast doe ik met wat schoolvrienden een Jamie Cullum Medley met daarin de volgende nummers:Get Your Way, Frontin, 'Twentysomething aan elkaar gebreid door mijn gepingel.

Zoiezo wordt het gewoon echt een stoere avond, zoals je hierboven ziet, 5 euri entree in Cultura.

Naast bovenstaande optredens van mij en de tienertjes ook diverse andere dingen van Louis Armstrong tot The Prince Of Egypt.

Komen!

2 Comments:

At 2:00 AM, Blogger Abigail said...

ik kom wel hoor

 
At 9:51 AM, Blogger Reyer said...

mn ouders plus BJ hester esther emanuel enz hadden je gezien madeleine, ik niet! jammer.. vond je het wel leuk?

en abi, kom jij vanavond dan?

 

Post a Comment

<< Home